|
PolGer |
|
|
TECHNIKA BIUROWA |
|
|
|
|
Grzbiety plastikowe |
||||||
|
|
||||||
|
dostepne kolory |
max. ilość kartek (80g) |
średnica grzbietu (mm) |
ilość w opakowaniu |
cena opakowania netto |
||
|
biały, żółty, czerwony, zielony niebieski, brązowy, czarny, przeźroczysty |
10 |
5 |
100 |
|||
|
25 |
6 |
100 |
||||
|
45 |
8 |
100 |
||||
|
65 |
10 |
100 |
||||
|
105 |
12,5 |
100 |
||||
|
125 |
14 |
100 |
||||
|
145 |
16 |
100 |
||||
|
biały, żółty, czerwony, zielony, niebieski, czarny |
165 |
19 |
100 |
|||
|
210 |
22 |
50 |
||||
|
240 |
25 |
50 |
||||
|
270 |
28,5 |
50 |
||||
|
300 |
32 |
50 |
||||
|
350 |
38 |
50 |
||||
|
440 |
45 |
50 |
||||
|
510 |
51 |
50 |
||||
|
Grzbiety plastikowe - konfekcjonowane |
||||||
|
|
||||||
|
średnica grzbietu (mm) |
ilość w opakowaniu |
cena opakowania netto |
||||
|
5 |
50 |
|||||
|
6 |
40 |
|||||
|
8 |
40 |
|||||
|
10 |
30 |
|||||
|
12 |
20 |
|||||
|
14 |
18 |
|||||
|
16 |
16 |
|||||
|
19 |
14 |
|||||
|
Grzbiety drutowe - "double loop" konfekcjonowane towar na zamówienie |
||||||
|
|
||||||
|
ilość kartek w oprawie (papier 80g) |
średnica grzbietu (mm) |
średnica grzbietu (cale) |
ilość sztuk w opakowaniu |
cena opakowania netto |
||
|
2-15 |
4,8 |
3/16'' |
480 |
|
||
|
16-40 |
6,4 |
1/4'' |
100 |
|||
|
41-55 |
8 |
5/16'' |
100 |
|||
|
56-65 |
9,52 |
3/8'' |
100 |
|||
|
66-80 |
11 |
7/16'' |
100 |
|||
|
81-100 |
12,7 |
1/2'' |
100 |
|||
|
101-115 |
14,3 |
9/16'' |
100 |
|||
|
Grzbiety drutowe w szpulkach - skok 3:1 towar na zamówienie |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
ilość kartek w oprawie (papier 80g) |
średnica grzbietu (mm) |
średnica grzbietu (cale) |
ilość pętli w szpuli |
cena za szpulę netto |
||
|
2-15 |
4,8 |
3/16'' |
132.000 |
|
||
|
16-40 |
6,4 |
1/4'' |
94.000 |
|||
|
41-55 |
8 |
5/16'' |
64.000 |
|||
|
56-65 |
9,52 |
3/8'' |
46.000 |
|||
|
66-80 |
11 |
7/16'' |
34.000 |
|||
|
81-100 |
12,7 |
1/2'' |
26.000 |
|||
|
101-115 |
14,3 |
9/16'' |
21.000 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
| Zaprzyjaźnione linki: | |||
|---|---|---|---|
| List zza grobu - Każdy Polak powinien to przeczytać | |||